Cviky na míči mohou ztlumit vaše bolesti

Autor:

OSTATNÍ

1 / 2 DALŠÍ FOTOGRAFIE ➔

Cviky na míči mají pro ženy blahodárné účinky a patří mezi metody, které opravdu pomáhají. Jestliže máte sedavé zaměstnání nebo neustále sedíte doma, jsou cviky na míči tou správnou volbou. Jak jistě víte, blíží se nám Vánoce, a tak si o takový míč můžete například napsat Ježíškovi. Pokud vám v práci vyhoví, můžete si tuto pomůcku přinést do své kanceláře. Jak cvičit na míči, aby byl efekt stoprocentní?

Cviky na míči

Technika správného cvičení na míči uvádí, že byste neměla rozhodně přestat do té doby, dokud neucítíte své svaly. Připravte se na to, že pokud sedáte na míč poprvé, budou vás další den části těla bolet o něco více než ostatní. Zajímají vás cviky na přímé břišní svaly? Jeden z často doporučovaných cviků s maximálním efektem, který jistě zvládnete vám přinese stoprocentní účinek. Nohy si dejte mírně od sebe, pozor si dávejte ale na to, abyste to příliš nepřehnala. Jakmile budete mít, dejte chodidla na zem a bedra položte tak, aby se opíraly o míč. Míč slouží jako pomůcka k ježdění nahoru a poté zase dolů. Brada by měla být co nejblíže k hrudníku.

Šikmé břišní svaly nesmí zůstat pozadu

Postup je podobný, jako u předchozího cviku. Rozdíl je pouze v tom, že při cvičení šikmých břišních svalů nejezdíte nahoru a dolů, ale otáčíte se do strany. V praxi to znamená, že pomalu budete držet levý loket a otáčet se na pravou stranu a zase obráceně. Tyto cviky na míči budete výrazně pociťovat, jestliže je budete cvičit důkladně, již po několika opakování. Loket, který budete při cvičení držet, by měl být vždy za hlavou. Jedině tak docílíte správné techniky.

Míč je jako dělaný pro záda a břicho

V neposlední řadě si ještě jednou ukážeme cviky, které pomáhají jednak na břicho, ale také na záda. Zádové svaly jde skvěle na míči procvičovat, což vede k menší bolesti při sedavém zaměstnání. Jaké cviky na míči dělat pro zlepšení svých zad? Lehněte si na míč břichem dolů a ruky opřete o zem jako u kliků. Jak se budete cítit pohodlně se tzv. kutálejte po míči, který je pod vámi. Hýžďové svaly by při cvičení měly alespoň pár vteřin zůstat vystrčené.

Pokračování na další straně ->

Může se hodit:

Comments are closed.